Telefonos ügyfélszolgálat humorTelefonos ügyfélszolgálat humor

Ügyfélszolgálatos barchoba

  • Jó napot! Ahhoz, hogy folytatni tudjuk a beszélgetést, be kéne azonosítania magát.
  • De hát maga hívott engem.
  • Attól még kell az azonosítás. Anyja neve, születési hely évszám.
  • Önök akarnak beszélni velem?
  • Igen!
  • Fontos ügyben?
  • Igen!
  • Akkor mondja el mi az?
  • Sajnos nem lehet, mert be kell azonosítania magát.
  • De hisz ön hívott engem. Először azonosítson ön
  • Én vagyok az ügyfélszolgálatos
  • Neve? Anyja neve? Születési hely, idő?
  • Az nem így megy. Nekünk kell tudni ki ön, és nem fordítva
  • Már tudják, mert felhívtak felhívtak
  • Igen, de ahhoz, hogy folytassuk, be kell azonosítania magát
  • Akkor másképp teszem fel a kérdést. Őszintén ez nekem fontos, vagy inkább maguknak?
  • Önnek is érdeke lenne
  • Értem, ez esetben én, nem én vagyok. Köszönöm a hívást

   

Telefon kinyomva

Írta: Urszinyi Fehér Csaba

 

 

 

Telefonos ügyfélszolgálat humor