Vicces nyaralós humorVicces nyaralós humor
„Én egy olyan pasi vagyok, ha belenyalok a puncs-fagyiba, agyrázkódást kapnak a mazsolák…”
Első rész

Befizettünk egy last minute útra én, a Vörös-hajú Kinga, és a Mellesleg Nagy Saci. A közös bennünk, hogy szinglik vagyunk, és merünk nagyot álmodni! Hisszük, hogy megtaláljuk a másik felünket, mert már annyiszor botlottunk negyedekbe!

Nem csak azt képzeltük el a vakáció elején, hogy barnára sülünk, fokhagymás  lángost eszünk tejszínes eperfagyival, hanem azt is, hogy egy-egy izmos tesztoszteron bomba vállára hajtjuk majd fejünket,  – utána, –  és egy évben egyszer úgy élünk,  mint disznó a dagonyában.

Már az eleje meglepetéssel indult, ugyanis a Vörös-hajú Kinga nem árulta el, hogy hova utazunk, csak annyit mondott: a kivágott estélyit tűsarkúval felejtsük el, legyen nálunk munkás kesztyű és gumicsizma! Kicsit gyanús volt, hogy nem a Horvát tengerpart felé indultunk, hanem Borsod-Abaúj-Zemplén megye felé, és legnagyobb döbbenetünkre egyszer csak megérkeztünk egy kis faluba.

Bementünk a helyi ivóba, hogy felszedjük a szükséges információkat, – egyben tájékozódtunk a kocsma előtt parkoló bringák számából a helyi pasi felhozatalra. A Mellesleg Nagy Saci szerint vigyázni kell, mert a kis településeken az alkohol az egyetlen biztos pont a férfiak életében, és az elfogyasztott mennyiség kihat a potenciára. Betipegtünk az információs központba, halk moraj fogadott minket, a pasik már a nézésükkel levetkőztettek minket, és egymást lökdösve próbáltak minél közelebb kerülni hozzánk.

Engem konkrétan egy becsületes alkoholista így üdvözölt:” Szia Cica, fogjak neked egeret?” Mondtam neki: Isten ments, még a múltkori romantikus találkozómat se hevertem ki: ültem a Duna parton egy pasival, néztük a nagy semmit, mikor egyszer csak átkarolt és megcsókolt. A szexuálpszichológus szerint nem kell csókolózás közben lehunyni a szemünket szemérmesen, és ezt megfogadván nyitva hagytam, viszont közben közeledett felénk egy patkány, hosszú csupasz farkával! Én sokkot kapva kirántottam magam a pasi öleléséből és sikítva fölrohantam a partra, a pasi szerintem azóta is ott áll, és fogalma sincs mit rontott el. Ezek után nem csoda, hogy visszautasítottam az egeret.

Viszont megtudtuk, hogy a falu szélén van a szállásunk, egy kartonpapírra piros filctollal ezt írták: egyetek, igyatok, – pasizzatok lányok!  A tulajdonos körbe vezetett, kiderült, hogy azért volt olcsó a szállás, mert a többit le kell dolgozni a kertben!

Az udvaron volt a fintess-park: ásó, kapa, öntöző, a felfújható gumimedence a wellnest szolgálta, az ebédlő pedig a pajtában volt berendezve.  Én haza akartam menni, de a lányok azt mondták, ne hisztizzek, inkább vasaljam ki a ruhámat és a hajamat, és sétáljunk a faluban.